Részecskeszűrő és a vezérműszíj adalék

Régi személygépjármű megvásárlása előtt sajnálatos módon nem ellenőrizhető a részecskeszűrő (turbó tisztító adalék) állapota

Kerékcsapágy Szűrőrészecske: Számos rémes hír terjeng a részecskeszűrővel kapcsolatban, ugyanis a csere ára irdatlanul sok. A részecskeszűrő javítása irdatlanul drága költség. Rendkívül mélyen a pénztárcánkba kell nyúlni. A minőségi részecskeszűrő költsége több százezer Ft. Cikkek a Szűrőrészecske részecskeszűrő weblapon.

A részecskeszűrő regenerálja magát. Ámde ehhez intenzívebb fordulatszámon kell vezetni több ideig. A regenerálódás folyamata elkezdődik, a részecskeszűrőben fellelhető szennyeződés elég. A részecskeszűrő baja nagy általánosságban 160 ezer km körül mutatkozik meg. Ez jórészt a jármű használatától függ. Akik kimondottan rövid utakon használják, korábban találkoznak a problémával.

Ha a részecskeszűrő check lámpája kigyullad, ne ijedjünk meg. Autókázzunk ki a sztrádára és pörgessük fel a tempót. Amikor ez sem segít, keressünk fel egy részecskeszűrő szakértőt. Aki az új részecskeszűrő díjának töredékéért kipucolja a részecskeszűrőt. Gondoljunk a részecskeszűrő eltömődésére, ha az autó fogyasztása megnőtt mialatt a teljesítménye látványosan csökkent.

Forrás: reszecske-szuro.hu, 2019-12-20 14:51